Knjižni januar 2023

 V letu 2023 sem vstopila v kar nekaj izzivov, ki so prav zabavni. Nadaljujem z izzivoma Bralna značka za odrasle Knjižnice Velenje in Nakladalna značka - Nakladači. Celoletni izziv pa je Knjižni črvek 2023 ter Nakladaraton. Če bom pa uspela izvesti še Abecebralnico, pa toliko bolje. 

Ne glede na bralne izzive, se ukvarjam tudi z ustvarjalnimi izzivi. Ampak o tem v kdaj drugič - je pa seveda vse objavljeno na Facebooku.

V mesecu januarju sem prebrala 12 knjig. 

Leto sem začela z Enid Blyton: Pet prijateljev - Skrivnost starega stolpa. Čeprav so minila že leta odkar sem jo nazadnje prebrala, me je prijetno presenetila. Dejansko zgodba vsebuje vse prvine dobre kriminalke za odrasle. Ni slabo. 💎💎💎💎

Nadaljevala sem z #ReadChristie2023, kjer smo januarja prebirali "Sad Cypress". Čeprav naslov omenja ciprese, v sami zgodbi srečujemo samo vrtnice. Je zanimivo čutna in tako zelo drugačna od drugih knjig Agathe Christie.  💎💎💎

Nato pa je padla slovenska klasika. Čakala je na svoj moment vsaj 20 let. Fran Saleški Finžgar, Pod svobodnim soncem. Fantastična knjiga, fantastična zgodba, zakaj še ni v filmu? Pozna antika, Bizanec, Sloveni in Andi, boj za Balkan... 💎💎💎💎💎

Juliana Weinberg mi je predstavila življenje Andrey Hepburn. Romantična in naivna duša, ki si je želela le plesati. Je pa seveda takšna lahkotna biografija, ki jo prebereš na mah. 💎💎💎

Za bralno značko sem prebrala Zlagano življenje odraslih, avtorice Elene Ferrante. S to knjigo nisem nikakor našla povezave, težko sem se prebila čez njo. 💎💎

Zato mi je pa veliko bolje šel od rok izziv Nakladaratona - 3. teden januarja (Mitologija). Prebrala sem roman Kirka (avtorica Madeline Miller), ki prepleta različne mite in bogove. V osnovi pa predstavlja življenje Kirke, čarovnice iz Ajaja. Odlično branje. 💎💎💎💎💎

Po mitologijo pa sem odšla kopat opale v Avstralijo. Opalna puščava (Di Morrissey) spremlja življenjske zgodbe 3 žensk, ki se v najtežjih trenutkih znajdejo v opalni puščavi, kjer med opali in barvami najdejo nov smisel.  💎💎💎💎

Že je sledil 4. teden januarja pri Nakladaratonu in sem se soočila s slovensko pravljico Snežni kralj (avtor Uroš Hrovat). Prvine čarovništva, dobrih del in malo nagajivosti. V gradu Prepih je vedno zabavno. 💎💎💎💎

Še malo pa bo konec tudi bralne značke. Tokrat sem zavila na Češko, v čas druge svetovne vojne. Prebrala sem roman Jozova Hanule (Kveta Legatova). Je težka zgodba, vendar je napisana na preprost in razumljiv način.  💎💎💎💎💎

Bralno značko pa sem zaključila s knjigo Muriel Brabery, En sam cvet. Japonski zen vrtovi se ti kar zapičijo v dušo. 💎💎💎💎

Nato je sledil še skok v fantazijo in po nagrado Zlata hruška. J.R.R. Tolkien je v svojem Hobitu ustvaril svoj svet s svojimi mrežami, opravili in dejavnostmi. Če nisi zbran, bo zgodba odplavala preko strani v nebo. 💎💎💎💎💎

Januarsko prebiranje pa sem zaključila s Kendovim potopisom Apalaška pot: 3500 kilometrov hribov in Amerike. Všečno, ker je poleg opisa poti in dogajanja na le-tej opisal tudi zgodovino same poti in okrožja.  💎💎💎💎


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

27. vikend 2023

Vikend devetindvajsetega tedna 2023

Sketching in July