Vikend devetindvajsetega tedna 2023

 Sicer malo pozno, ampak bolj pozno kot nikoli. Nisem objavila prej, ker nisem preveč zadovoljna z mojo rešitvijo na izziv Craftroulette, sem pa toliko bolj vesela izziva 52CCT. In potem je padla ideja tudi za Craft-alnico. Danes pa že gledam kako izdelati še 2 voščilnici za rojstni dan in 2 voščilnici ob rojstvu otroka.

Pa začnimo tokrat z izzivom 52CCT, in sicer je v julijskem tehničnem izzivu tema "fussy cuts" oz. ročno obrezani izrezki. V tem izzivu sem že pekla piškote in nastala je spodnja voščilnica.


Voščilnica je velikost C6, na njemu pa je prtiček na prtičku na prtu in dodano božično zelenje ter piškoti. Vso zelenje in piškoti so izrezani iz LemonCraft (Natural Christmas in Cozy Christmas Elements for Fussy Cutting, set 2).

Voščilnico prijavljam:

Edit 11.8.2023: Izbrana sem bila za honorable mention.


Za Craft-alnico, izziv #340, pa se igramo s poletnimi barvami. Iz priložene slike je bilo treba uporabiti vsaj 3 barve.


 Ker sem ravno dobila primerne Altenew blazinice in novo šablonico, sem pripravila spodnjo voščilnico.

Ta je malo večja, ni čisto 5x7 inče, ni pa klasična 10x14 cm. Ideja je, da enak motiv senčiš 2x, in sicer enkrat uporabiš zelo nežen prijem za nežno senčenje in drugič razviješ barvo v vsej svoji lepoti. Za osrednji panel sem prilepila roza papir. Dodala sem še rozasto voščilo in v notranjost prilepi bel papir za voščilo. 


Voščilnico prijavljam:

Edit 11.8.2023: Ta voščilnica je izbrana med top izdelke.







Komentarji

  1. You have created a very pretty Christmas card, with lots of visual interest. Great job fussy cutting. Thanks for sharing your lovely creation with us at 52 CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I almost got hungry cutting all these cookies out... :) It was great fun.

      Izbriši
  2. Krasna tehnika s senčenjem. Tudi na moji to - do listi. Obe voščilnici pa veličastni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica :-)) Zelo lepo si ujela naše barve poletja!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si ustvarjala v predlaganih barvah! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita poletna voščilnica v naših barvah. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

27. vikend 2023

Novo leto v juniju