27. vikend 2023

 Tudi ta vikend, prvi vikend julija, sem bila ustvarjalna. Ustvarjala sem za 52 CCT, Craft-alnico in Craftroulette

Pa začnimo s Craftroulete in Craft-alnico. Ta teden je v živo potekala že epizoda #171 z gostiteljico Mary Gunn Funn in gostjo Jeannie Lieu. Kolo pa je tokrat pokazalo na naslednje parametre. 

Projekt: 2 zgiba (2 folds)

Barva: sadilnik (planter)

Element: vesel obraz (happy face)

Naključnik: star produkt (an old product)

Odločila sem se za rojstnodnevno voščilnico z dvojnim krajcem in osrednjim motivom kot polaroid. Ne vem pri kateri ustvarjalki sem videla nekaj podobnega, ampak je super zabavno, tako da priporočam. Za sadilnik barve sem uporabila google in prišla do ugotovitve, da je to neka visoka greda, ki vsebuje različne rastline. Tako da je moja barvna shema: modra za nebo, rjave za leseni del sadilnika, rdeča in rumena za rožice. Tortice so prišle z revijo Creative Stamping Magazine #117 - kupujem, ker imajo fine članke in tudi produkte. Star produkt je napis "vse najboljše", ki sem ga kupila nekje v začetku mojega papirčkanja - je pa produkt Mavelu.


Voščilnico prijavljam na:

Edit 27.7.2023: na Craft-alnici so voščilnico izbrali za top izdelek izziva #339. Super happy! 😁



Sedaj pa se selim še na izziv julijski barvni izziv 52 CCT, kjer sta izbrani barvi svetlo (nežna) modra in rdeča.


 Nastali sta 2 voščilnici. Obe na enako temo, pa vendar popolnoma različni. 


Prva voščilnica je v velikosti 15x15 cm (6x6 inch). Dodala sem svetlo moder papir za ozadje, ki sem ga pred suhim embosiranjem še dodatno umirjala z belo barvo. Po suhem embosiranju pa sem ustvarjala kontrast z dvema svetlo modrima blazinicama. V sredino sem dodala rdeče-bel krog z voščilom in adventnim venčkom v belo-modro-rdeči kombinaciji. Plamen na svečkah je barvan na zlato, vendar na sliki deluje zelo rumeno.


Za drugo voščilnico pa sem uporabila zelo staro štampiljko, ki je do sedaj še nisem uporabila, in sicer za ustvarjanje motiva s puloverja. Odtisnila sem isti motiv 4x, in sicer 2x v rdeči in 2x v modri barvi. Ozadje sem nato izrezala z rezalno šablonico, dodala svetlo moder okvir in svetlo moder satenast trak. Čez trak pa je na 3D penicah prilepljen napis od Najlepši-par. Za dodatno razgibanost pa sem dodala še svetlo modre rokavice.



Voščilnici prijavljam na:

Komentarji

  1. Čudovita praznična voščilnica in všeč mi je kako si se lotila naših barv :-)) Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Blažka... love both of your blue and red creations! The square card with inset candles is especially charming. Thanks so much for joining and sharing at Christmas Card Throwdown this week.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you... it was a nice challenge to put all pieces together. :)

      Izbriši
  3. Blazka, what lovely creations in blue/red combo...I really like them both quite alot but the square with candles really catches my eye! Thanks for much for participating at 52 CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  4. très charmantes créations Blazka, paisibles et fraiches, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker s slastno torto sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica :-)) Lepa torta!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Super tortica za rojstni dan. Hvala za družbo v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako pestro si ustvarjala, krasne odgovore na izzive si pripravila.
    Priznam, malce me mika sodelovati v kakšnem izzivu Craftroulette, hvala za navdih :)
    Upam, da se nam tudi v bodoče pridružiš v izzivih na blogu 52 CCT, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsekakor priporočam tale craftroulette, je odličen pri razširjanju obzorja...Sicer manj posrečenih izdelkov raje ne kažem. :)

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vikend devetindvajsetega tedna 2023

Novo leto v juniju