1/2 septembra z lepilom v roki

 Tako, pa smo že dobro v drugi polovici septembra. Ker prihaja kar nekaj priložnosti za takšno in drugačno papirčkanje, se moram najprej razpisati o prvi polovici tega meseca. Kot je september težak za otroke, je težak tudi za nas, ki ne hodimo v šolo. Se začnejo pa vse obšolske dejavnosti. Kar je sicer super, ker sem kar naenkrat primorana k pripravi treningov in iskanju vseh možnih idej za raznolike vaje mladine. In seveda, začne se pospešena priprava voščilnic za novo leto. No, če le imaš čas za to. 😝Letos je moj september ovit v rojstne dneve in poroke. Superca! Sem preizkusila skoraj vse papirje LemonCraft iz Darilnica Klavdija. Za začetek pa predstavim tiste, ki sta že pri prejemnikih. Spodaj predstavim nekaj izdelkov, ki sem uspela skozi prekratke dneve izdelati.

Poročno potovanje

Mladoporočenca sta vabilo spakirala v kovček, potem pa naj ju tudi voščilnica pelje na potovanje. Voščilnica je visoka skoraj 3/8 inče, tako da je kuverta nekje v višini 1/2 inče. V osnovi pa lahko skrije voščilnico v velikosti 6x6 inč. Kuverta ina zapiranje na kratki stranici z ježkom. V notranjosti voščilnica je kuverta "kovček za darilo" in voščilo iz kompleta štampiljk mavelu.com. Naslovnico voščilnice krasijo rožice iz Lemoncraft papirjev, chipboard plesni par in prstan in zlata barva so iz Darilnica Klavdija. Rezalne šablone za slim voščilnico so iz Najlepši par.


Kuverta


Naslovnica voščilnice

Odprta voščilnica

Rojstnodnevna voščilnica za mlado damo

Za mlado damo sem naredila voščilnico z tresočko, ki nima vidnega roba (domača naloga pri Ustvarjalni akademiji iz Darilnice Klavdija). Dodane so večplastno odtisnjene rožice, nekaj izrezkov iz LemonCraft papirjev in mlada dama, ki je barvana z alkoholnimi markerji. ker gre za visoko voščilnico, sem naredila še kuverto, na katero sem nalepila "znamko".

Rojstnodnevna voščilnica


Večplastno odtiskovanje in enostavno maskiranje

Pri Ustvarjalni akademiji je ena izmed nalog tudi enostavno maskiranje in večplastno odtiskovanje. Nastala je spodnja voščilnica.

Voščilnica z enostavnim maskiranjem in večplastnim odtiskovanjem, roza barva

Škatlica ob rojstvu otroka

Za škatlico presenečenja ob rojstvu otroka sem se odločila za nizko škatlico z oknom za pogled v samo škatlico. Uporabljen papir je znamke Mavelu, rožice so iz svetlo modrega 120g papirja in ročno oblikovane. Dodani so še leseni izrezki, ki izpišejo otrokovo ime ter simbole za: ljubezen, upanje in modrost.




Rojstnodnevna voščilnica ob okrogli obletnici za gospo

Za voščilnico ob okrogli obletnici sem uporabila LemonCraft papirje in 6x5 velikost voščilnice. Žal nimam nobene boljše slike, ampak okrašena je tudi notranjost, kjer se skriva tudi kuverta za bon. 

Zavita voščilnica za okroglo obletnico

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

27. vikend 2023

Vikend devetindvajsetega tedna 2023

Sketching in July