In rekla je "da!"

 Za drugo polovico septembra sem pripravila kar nekaj voščilnic za poroko. Meni najljubše pa so tiste, ki so šle mojim prijateljem. Nevesta je rekla "Da!" (in ne kot v knjigi Kirsten Gier: Nevesta je žal rekla ne!, ki je mimogrede odlično lahkotno branje), lahko sedaj pokažem moje ustvarjalne utrinke. Pri veliki količini voščilnic je vedno težava ustvariti nekaj posebnega, ker je vedno vse zelo podobno. Še posebej, če delaš isti čas. Skratka, pa pojdimo po vrsti.

Vsem voščilnicam je skupno, da so izrezki rožic iz papirjev Lemoncraft. Vsi chipboardi so prišli iz trgovine Darilnica Klavdija. Vsem je skupno, da je bila zahtevana kuverta za darilo. In vsem je skupno, da se vse kuverte zapirajo na ježka. 😁

6x6 inč voščilnica v rdeči barvi


Vsi papirji so iz Darilnica Klavdija, pobrskajte med Lemoncraft papirji. Poleg vseh vrtnic, ima še chipboard, ki je barvan na belo in senčen s srebrno-belo metal blazinico. Notranjost ima kuverto za darilo, ki se zapre na ježka. Napisa sta iz mavelu.com. Kuverta je visoka 3/16 inče, da gre voščilnica v njo.

Slim voščilnica v barvi robide


Tudi ta voščinica je potrebovala posebno kuverto za darilo in posebno kuverto za celotno voščilnico. Vsi papirji so iz Darilnica Klavdija, Lemoncraft papirji, napisi so iz mavelu.com. Chipboard pa je tukaj pobarvan na zlato.

Slim voščilnica v zeleni barvi:


S tem papirjem sem se pa kar malo namučila. Je krasen, ampak mi v osnovi deluje rahlo hladno. Zato sem ga kombinirala z rose gold metal papirjem, da sem dobila malo več "živosti". Tudi tokrat je kuverta za voščilnico po meri. V sami voščilnici znova najdemo kuverto za darilo in okrašen del za voščilo. 

Škatlica presenečenja v modri barvi:

Po sami izbiri barve osnove, se je zataknilo pri izbiri papirjev za okrasitev. Uporabila sem različne pakete, samo zato, da bi ustvarila to povezanost s celoto, ampak da bi tudi izstopala. Sama škatlica je velika 10x10x10 cm, vsebuje pa kuverto za darilo, chipboard okrasek, ogromno rožic ter kar nekaj ustvarjalnega zagona, da sem jo izdelala.
Kot zanimivost, vse 3D rožice, ki so na sliki modre barve, so v osnovi bile bele. Modro barvo so pridobile z nekaj vode in različnih blazinic za odtiskovanje.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

27. vikend 2023

Vikend devetindvajsetega tedna 2023

Sketching in July