Rožnati oktober 2022 na Craft-alnici - Europa Donna Slovenija

 Na Craft-alnici bo potekal rožnati oktober, kjer se bodo voščilnice podarile v dobrodelne namene.


Izziv #321: EUROPA DONNA 

Izziv predvideva izdelavo interaktivne voščilnice v rožnati barvi.

Odločila sem se za slider voščilnico, za katero sem gledala delavnico pri Darilnica Klavdija. Za osnovo sem izbrala 6x6 inč veliko osnovo in izdelala zimsko pokrajino s severno medvedko. Dodala sem še božično drevesce iz najnovejše kolekcije Najlepši par.




Uporabila sem:
- osnovo za voščilnico 6x6 inč v craft barvi iz Darilnica Klavdija
- Jelen pod smrečico - rezalne šablone iz Najlepši par
- Severnega medveda in ostali papir iz zaloge

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

27. vikend 2023

Vikend devetindvajsetega tedna 2023

Sketching in July