Sketching in July

Po težkem barvnem izzivu, kjer sem kombinirala netipične božične barve, kot gostja prvega julijskega izziva na 52 CCT sodelujem v izzivu skice. Naloga je, da po skici izdelaš voščilnico. Tokrat je skica takšna:

https://52cct.blogspot.com/2023/07/july-sketch-challenge.html

Skico sem obrnila in izdelala kvadratno voščilnico v velikosti 15x15 cm (6''x6''). Za ozadje sem uporabila zelen papir, ki sem ga suho embosirala s srajčko z diamanti. Čez sem prilepila božično zelenje, med katerim je beli pas, ki deli zgornji del od spodnjega. Dodana je še slika na lesu, dodaten list, božična zvezda in pomaranča, ki predstavljata osrednji del. Ker sem obrnila celotno lego voščilnice, je tudi voščilo obrnjeno.



Papirji, ki sem jih uporabila so LemonCraft iz Darilnica Klavdija. Voščilo pa je mavelu.com.

Objava bo na:

Komentarji

  1. quelle merveille Blazka, elle est tellement adorable, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Blazka, I really love your interpretation of this sketch. Great color choices, along with pleasant images that go together so well. You have created a very lovely card and thank you so much for being guest designer this week at 52 CCT. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

27. vikend 2023

Vikend devetindvajsetega tedna 2023

Novo leto v juniju