Knjižni junij 2023

 Tako pa je junij že za nami. Tudi junij je prinesel kar nekaj izzivov in pojedenih knjig. Kot sem že napovedala v maju, sem mesec začela z izzivom Nakladaratona, kjer je bila tema LGBTQ. 


Christopher Isterwoodov Samec me je popeljal v ZDA v 60. leta prejšnjega stoletja, kjer spremljamo dan v življenju Georga, ki je izgubil svojega istospolnega partnerja. Dosti lep popis življenja profesorja, ki pa nima srečnega konca. 💎💎💎

V drugem tednu junija je bila tema Nakladaratona hišni ljubljenčki, kjer je Ajda med ožji izbor postavila tudi 5 prijateljev (Enid Blyton). Izbrala sem prvi del, in sicer Na otoku zakladov. Kot vedno sem vedno znova presenečena kako lepo so mladinske zgodbe zapisane. Imamo popoln zaplet, težave in rešitev. Če bi bilo zapisano malo bolj odraslo, bi bila odlična kriminalka. 💎💎💎💎

S Kirrinovega otoka pa sem skočila na pot iz Ljubljane do Triglava, kar opisuje Samo Rugelj v delu Triglavske poti (priporočilo Ajde za tretji teden junija v Nakladaratonu). Njegovi potopisi me nikoli ne pustijo ravnodušne in tudi ta me je posrkal. Ne glede na to, da gre za potopis, pa avtor seveda veliko tudi filozofira, kar pa se v njegovem delu prav lepo sklada s potjo. En boljših citatov:" Zame hoja pooseblja naravni ritem telesa, torej dihanje, utripanje srca in premikanje nog. Tudi ritem razmišljanja, saj ožgani hojo razumejo sami po sebi." 💎💎💎💎💎

Vzporedno s Triglavskimi potmi pa sem se "borila" z bralnim krčem, ki me nekako ni dovoljeval branja v angleščini. Pa vendar sem uspela prebrati The Robber Bride kanadske avtorice Margaret Atwood. Tri ženske, tri zgodbe in en trn v peti (Zenia). Dolga in težka knjiga, ki pa te vleče da prebereš vse. Ne želiš izpustiti niti kančka dogajanja, niti stavka opisov preteklosti in trenutnega dogajanja. In še citat s težo: "Nobody is monarch of anything any more. It's all out of control". 💎💎💎💎

Pa smo nazaj pri nakladaratonu, in sicer v četrtem tednu junija smo se ukvarjali z risoromani. Tokrat sem posegla po delu Katarine Šeme, ki je pripravila risoroman Sumatra, leto na tropskem otoku. Kot študentka je dobila štipendijo za leto dni študija na Sumatri. Opisuje kako se je tam znašla, kakšna je kultura in pasti življenja v popolnoma muslimanskem delu Sumatre. Prijetno branje. 💎💎💎
V Mestni knjižnici Velenje do septembra poteka izziv Zlate hruške, kjer se bere čim več knjig iz njihovega seznama knjig z oznako Zlata hruška. Tako sem prebrala roman Barta Moeyaerta Bratje, kjer je skupek kratkih zgodb avtorjevega otroštva in "lumparij", ki jih je izvajal s svojimi šestimi starejšimi brati. 💎💎💎💎

V knjižnici mi je v roke skočila kriminalka Max Seecka Mreža zla, ki je nadaljevanje Lova na čarovnice. Imamo krog prostituiranja, kjer je dovoljeno vse, imamo blogerje in znova se pojavi kult iz Lova na čarovnice. Kriminalka, ki vleče do zadnje strani. 💎💎💎💎

Za izziv knjižnega črveka Egipt, sem se odločila za avtorja Halid Al Hamisi, ki v svojem delu Taksi opisuje različne zgodbe, ki jih je slišal oz. doživel med vožnjami s taksijem po Kairu. Krasno branje, kjer se na malo bolj humorističen način prikaže finančne težave revnih prebivalcev Kaira, dolgotrajne birokratske postopke in korupcije, ki uničujejo sanje marsikateremu Egipčanu. Pa še zanimiv citat: "Če bog da, bom opravljal vsako častno delo, ki prinaša denar. Pa tudi če bom gangster". 💎💎💎💎
Junij pa sem zaključila z zanimivim romanom, ki sicer pripoveduje kako potekajo priprave na orkane na alabamski farmi, pa vendar je večji poudarek na orkanih in viharjih v sestrah Jenni in Betsy. Privlačna zgodba s skritim sporočilom. 💎💎💎💎💎

S zadnjo junijsko knjigo sem prišla tudi na 61 knjig, ki sem jih prebrala v letu 2023. Nisem si mislila, da bom sredi leta dosegla svoj cilj na Goodreads. Sodelovanje na različnih izzivih te pripravi do branja več knjig, do branja knjig, ki jih mogoče ne bi bral. In izzivi so pomagali pri zbujanju tistega krasnega občutka pričakovanja, ko stopiš v knjižnico in se samo sprehodiš med policami.

Z današnjim dnevom že berem za julijski blog in na kup postavljam knjige, ki jih želim prebrati na morju. Mislim, da bo znova premalo dni na dopustu. 😂










Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

27. vikend 2023

Vikend devetindvajsetega tedna 2023

Novo leto v juniju